Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindracs
dc.contributor.authorŠindlerová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:11Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:11Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91198
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této práce je navržení metody Balanced Scorecard do podnikového řízení potravinářské společnosti, jejíž hlavní činností je výroba cukrovinek převážně želé výrobků. V rámci teoretické části je vymezená oblast výkonnosti podniku, jsou popsány dva přístupy aplikace metody Balanced Scorecard, postupové kroky této metody a časový rámec implementace Balanced Scorecard. Charakteristika vybraného podniku a jeho současného způsobu měření výkonnosti je součástí následující aplikační části. Dále byla zhodnocena strategie dle konkurenčních sil a provedena identifikace jednotlivých perspektiv této metody. Na základě zjištěných poznatků došlo k odvození strategických cílů, mezi kterými se prostřednictvím strategické mapy vybudovaly vztahy příčin a následků. Každému cíli bylo přiděleno 1-3 měřítka, díky kterým se měří dosažení jednotlivých cílů a stanoveny cílové hodnoty. Nakonec se určily strategické akce přispívající ke splnění strategických cílů.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is a project of the method Balanced Scorecard into the business management of a food company, whose main activity is the production of sweets, largely jelly products. In the theoretical part there is a defined sphere of business performance. Two approaches of a method application Balanced Scorecard, progress steps of this method and a time frame of the Balanced Scorecard implementation are described. Characteristic of the chosen company and its contemporary way of a performance measurement are a piece of the following application part. Hereafter the strategy was evaluated according to the competition volume and the identification of particular horizons of this method was carried out. Pursuant to the stated findings it came to the deduction of strategic objectives, among which the relations of reasons and results were built through the strategic maps. To each aim 1 – 3 scale factors were assigned, thanks to them the achievement of single aims is measured and final values are set. In the end the strategic actions were determined which contribute to fulfilment of the strategic objectives.en
dc.format.extent1482765 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBalanced Scorecardcs
dc.subjectvýkonnost podnikucs
dc.subjectměření výkonnostics
dc.subjecthodnocení výkonnosti podnikucs
dc.subjectstrategický cílcs
dc.subjectstrategická mapacs
dc.subjectBalanced Scorecarden
dc.subjectbusiness performanceen
dc.subjectperformance measurementen
dc.subjectevaluation of business performanceen
dc.subjectstrategic objectiveen
dc.subjectstrategic mapen
dc.titleNavržení využití metody Balanced Scorecard v potravinářské firměcs
dc.title.alternativeSuggestion for the Usage of the Balanced Scorecard Method in the Food Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLichovníková, Hanacs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIN125_EKF_N6208_6208T020_00_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam