Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorKlichová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:15Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:15Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91200
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu merchandisingu ovocných džusů značky HELLO společnosti LINEA NIVNICE, a.s. Hlavním cílem bylo zjistit, na jaké úrovni je v současnosti merchandising ovocných džusů HELLO ve vybraných maloobchodních jednotkách ve městě Frýdek-Místek a navrhnout možnosti zlepšení v této oblasti. Potřebná data byla získána na základě kvalitativního výzkumu, a to prostřednictvím pozorování ve vybraných maloobchodních jednotkách ve městě Frýdek-Místek. To probíhalo celkem čtyřikrát. Vždy dvakrát v úterý a dvakrát v pátek. Na základě stanovených kritérií bylo vybráno patnáct maloobchodních jednotek, jež představují všechny prodejny ve městě Frýdek-Místek. K pozorování byly sestaveny formuláře pro hodnocení Inventory indexu, Position indexu a Presentation indexu. Následně byl vypočten celkový Total Shopscore index. Ten dává ucelený přehled o tom, na jaké úrovni je merchandising ovocných džusů HELLO ve sledovaných prodejnách. Z výzkumu vyplynulo, že nejhoršího výsledků dosáhl Kaufland. Zde nebyly dodržovány ani základní pravidla merchandisingu jako jsou nepřerušovaný blok, čisté výrobky a také umístění ovocných džusů HELLO ve výši očí. Nejlépe pak v celkovém hodnocení dopadl supermarket Hruška na ulici Frýdlanstská.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the analysis of merchandising of fruit juices HELLO brand, LINEA NIVNICE a.s.. The main target was to find out the level of merchandising of fruit juices HELLO brand in selected retail units in Frýdek-Místek. And the target was also to suggest ways of improving in this field. Required detailes were obtained on the basis of the qualitative research and this research was on the basis of observation in selected retail units in Frýdek-Místek. The above mentioned observation took place four times in total (two times on Tuesday and two times on Friday). On the basis of the given standards there were chosen fifteen retail units that represent all the shops in Frýdek-Místek. The forms for evaluation (Inventory index, Position index and Presentation index) were formed. After that Total Shopscore index was calculated. This index shows the level of merchandising of fruit juices HELLO brand in selected retail units. According to this research it is evident that Kaufland get the worst results. The basic rules of merchandising were not observed – continuous block, clean articles and position of fruit juices HELLO brand at eye level. On the other hand the supermarket Hruška (Frýdlantská street) get the best results.en
dc.format.extent4048148 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttotalshopscore indexcs
dc.subjectfacingcs
dc.subjectforward stockcs
dc.subjectmerchandisingen
dc.subjectobservationen
dc.subjectretailen
dc.subjectanalysisen
dc.subjecttotalshopscore indexen
dc.subjectfacingen
dc.subjectforward stocken
dc.titleAnalýza merchandisingu džusu v maloobchoděcs
dc.title.alternativeMerchandising Analysis of Juice in the Retailen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivocs
dc.date.accepted2012-05-31cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLI324_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam