Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJanásová, Martinacs
dc.contributor.authorMikulcová, Janacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:22Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:22Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91220
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou hotelové klasifikace a pohledu na zavedený systém Oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení – Hotelstars Union. Za účelem dosažení hlavního cíle práce byla využita metoda dotazníkového šetření. Práce vyhodnocuje současný stav informovanosti veřejnosti o hotelové klasifikaci a také změny, které se týkají certifikovaných zařízení ve Zlínském kraji. V závěru došlo ke zjištění, že veřejnost je nedostatečně seznámena s hotelovou klasifikací, kterou nyní podporuje celkem 11 zemí v Evropě. Hotely, které získaly certifikát, zaznamenaly vyšší zisky i počty hostů a vřele klasifikaci doporučují všem ostatním zařízení.cs
dc.description.abstractThe bachelor work is dealing with analysis of hotel classification and a view on estabilished systém of Official uniform classification of accommodation facilities – the Hotelstars Union. For the purpose to achieve the main targets was use the questionnare method. Document evaluates actual situation of public know-how of hotel classification and changes, which are related with certifikated facilities in Zlín´s region. At the end I found out that people are not inform enough about hotel classification, which eleven countries in Europe support now. Hotels with certifikats register more profits and quantity of quests, so they recommend to each other facilities.en
dc.format.extent1273795 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectubytovací službycs
dc.subjectubytovací zařízenícs
dc.subjecthotelová klasifikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjecttourismen
dc.subjectaccommodation servicesen
dc.subjectaccommodation facilitiesen
dc.subjecthotel classificationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.titleAnalýza hotelové klasifikace a Hotelstars Unioncs
dc.title.alternativeAnalysis of the Hotel Classification and Hotelstars Unionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLednická, Martacs
dc.date.accepted2012-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIK0055_EKF_B6208_6501R006_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam