Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelacs
dc.contributor.authorŠutová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:26Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:26Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91232
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je Analýza alternativního prodeje. Konkrétně se jedná o prodej pomocí vlastního prodejního místa. Cílem bakalářské práce je navržení nejvhodnější destinace ke zřízení vlastního prodejního místa závodu Viadrus. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy a problematiku z oblasti strategické analýzy, vnějšího prostředí podniku a metod, které se k této analýze vztahují. Klíčovým prvkem bakalářské práce je model „4C“, který představuje základní východisko pro praktickou část. V bakalářské práci je představen závod Viadrus jako součást akciové společnosti ŽDB GROUP. Práce je zpracována pro závod Viadrus. Závěrečná kapitola obsahuje návrhy a doporučení vhodné destinace k zřízení prodejního místa. Navíc bude posouzena nejvhodnější podpora prodeje.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is The Alternative Sale Analysis. Specifically it is focused on sale via own point of sale. The aim of thesis is propose the best destination to establish Viadrus factory’s own point of sale. Theoretical part is focused on basic terms and problems of the strategic analysis, the external environment of company and methods which apply to this analysis. The key element of the thesis is a model of “4C” which constitutes the basic starting point for the practical part. In the thesis is Viadrus factory introduced as part of a joint stock company ŽDB GROUP. The thesis is prepared for the factory Viadrus. Last chapter contains proposals and recommendations for suitable destination of point of sale. In addition, support of sales will be assessed.en
dc.format.extent1639790 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectvnější prostředí podnikucs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectmetoda 4Ccs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectexternal environment of enterpriseen
dc.subjectmacroenvironmenten
dc.subjectmicroenvironmenten
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectmethod 4Cen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectsales supporten
dc.titleAnalýza alternativního prodejecs
dc.title.alternativeThe Alternative Sale Analysisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKyjonka, Jiřícs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUT0005_EKF_B6208_6208R037_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record