Show simple item record

dc.contributor.advisorCváček, Miloslavcs
dc.contributor.authorJanštová, Veronikacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:35Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:35Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91254
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá koncepcí řízení vztahů se zákazníky pomocí CRM. Teoretická část nastiňuje základní informační rámec nutný pro pochopení dané problematiky. Vysvětluje význam zákaznicky orientované strategie podnikatelských subjektů v současném tržním hospodářství s vysokou mírou konkurence a osvětluje stěžejní prvky koncepce CRM. Následně popisuje současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Vodafone Czech Republic, a.s včetně vhledu do aktuální situace na českém TELCO trhu. Cílem praktické části je analyzovat popsané změny aplikované v koncepci CRM v oblasti přímého prodeje a péče o zákazníky a na základě kvalitativního průzkumu navrhnout případná zlepšení.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the concept of customer relationship management based on CRM. The theoretical part outlines the basic information framework necessary for the understanding of the issue. It explains the importance of customer-oriented strategy of business entities in the current market economy with a high degree of competition and highlights the crucial elements of the concept of CRM. Subsequently, it describes the current state of the customer relationship management in Vodafone Czech Republic, a.s. including insight into the current situation on the Czech TELCO market. The aim of the practical part is to analyse the described changes applied in the concept of CRM in the area of direct sales and customer care and and on the basis of qualitative survey propose possible improvements.en
dc.format.extent3098918 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingové strategiecs
dc.subjectCustomer Relationship Managementcs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectprvky CRMcs
dc.subjecthodnota pro zákazníkacs
dc.subjectinformační systémcs
dc.subjectprocesy obsluhy a prodejecs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectCustomer Relationship Managementen
dc.subjectCRMen
dc.subjectthe value for the customeren
dc.subjectinformation systemen
dc.subjectprocesses the servicing and salesen
dc.titleAnalýza systému CRM pro mobilního operátoracs
dc.title.alternativeAnalysis of CRM System for Mobile Operatoren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAW211_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record