Show simple item record

dc.contributor.advisorŽídek, Jiřícs
dc.contributor.authorKamarád, Martincs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:37Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:37Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91259
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce s tématem ,,Analýzy marketingu vybraných cyklostezek v Moravskoslezském kraji’ je zaměřena na popis současného stavu cyklistické infrastruktury. Cílem práce je zjistit, zdali se aplikuje marketing při plánování a výstavbě cyklostezek. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část je zaměřená na vymezení významu pojmu marketing, sportovní marketing, cyklistika. Druhy cyklistických komunikaci a jejích značení. V druhé praktické části aplikuji metody rozhovoru, SWOT analýzy a dotazníkového řešení. Na základě získaných informací a výsledků, jsem navrhl doporučení na zlepšení současné situace do budoucna.cs
dc.description.abstractBachelor thesis with topic, marketing analyzes of selected bikeways in Moravian - Silesian Region 'is focused on describing the current state of cycling infrastructure. Objective is to determine if marketing is applied in the planning and construction of bike ways. The work is divided into two parts. The first theoretical part is focused on defining the meaning of the term marketing, sports marketing, cycling. Types of bicycle ways and its markings. In the second part is appliing practical methods of interview, questionnaire and SWOT analysis solutions. Based on the information and results, I proposed recommendations to improve the current situation in the future.en
dc.format62 l. : il.cs
dc.format.extent2960925 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectcyklistická infrastrukturacs
dc.subjectcyklotrasacs
dc.subjectpropagační materiálcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcycling infrastructureen
dc.subjectbikewayen
dc.subjectpromotional materialsen
dc.subjectstrategiesen
dc.titleAnalýza marketingu vybraných cyklostezek v Moravskoslezském krajics
dc.title.alternativeMarketing Analysis of Selected Bikeways in Moravian-Silesian Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBurdová, Hanacs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAM114_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record