Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGodický, Pavelcs
dc.contributor.authorKuča, Tomášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:59Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:59Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91307
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza postupu převzetí franchisy ve společnosti McDonald´s. V teoretické části bude detailně vysvětlen pojem franchising a další pojmy, které se s ním pojí a následně budou uvedeny základní poznatky obchodního, občanského, živnostenského, správního a pracovního práva, které se určitým způsobem vztahují k franchisingu. V praktické části je popsán postup, jak získat licenci u společnosti McDonald´s. Vyhodnotím fungování firmy na základě SWOT analýzy, díky které budou zjištěny silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Poté budou navrženy doporučení, která by zaručila zůstat společnosti absolutní špičkou v oboru. Nakonec bude franchisový řetězec McDonald´s srovnám s jinými řetězci, které působí ve stejném oboru a bude zhodnoceno převzetí licence McDonald´s.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyze the process of franchising in McDonald´s. In the theoretical part the term franchising will be explained as well as further terms connected to it; part of this legal regulation as for commercial, civil, licensing, administrative and labour law will be, too. In the practical part the process of obtaining the license of McDonald´s is described. Company functioning is to be evaluated by SWOT analysis. Recommendations assuring the company to stay on the top in its field will be provided. Franchising chain of McDonald´s will be compared to the other chains of the same field and obtaining the license of McDonald´s will be evaluated.en
dc.format.extent934563 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfranchising, franchisor, franchisant, franchisa, franchisingová smlouva, McDonald´scs
dc.subjectfranchising, franchisor, franchisee, franchise, franchising contract, McDonald´sen
dc.titleFranchising: podnikání pod záštitou světové značky McDonald´scs
dc.title.alternativeFranchising: Business under the Auspices of the McDonald's Global Branden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKernbachová, Marcelacs
dc.date.accepted2012-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC0043_EKF_B6208_6208R011_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam