Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKyselová, Fabiánacs
dc.contributor.authorKrajča, Ondřejcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:03Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:03Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91317
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato práce je zaměřená na podnikání formou franchisingu v oblasti fitness, a to především na jeho marketingové aspekty. Je zde rozebrána problematika franchisingu, jeho výhody a nevýhody pro podnikatele, ale také specifika podnikání ve sportovní oblasti, která má svůj produkt zaměřený pouze na ženy. Je zde zdůrazněna důležitost marketingu pro úspěch podniku, a také podrobněji rozebrán marketingový mix. V nemalé míře je zde objasněna problematika tzv. vztahového marketingu a jeho důležitost v oblasti služeb. Rovněž je zde více přiblíženo cvičení formou kruhového tréninku, jakožto cvičení, které má velmi pozitivní vliv na lidský organismus. V této práci jsou použity výzkumné techniky, konkrétně rozhovor a dotazník, a také analýza SWOT. Tato práce obsahuje také charakteristiku třech největších fitness center pro ženy v ČR fungujících na bázi franchisingu. Rovněž jsou zde uvedena má vlastní doporučení pro sledované fitness centrum.cs
dc.description.abstractIn this thesis I will focus on aspects of setting up a fitness centre as a business model and viable marketing methods to ensure its success. In detail, I will highlight the franchise model as an option. This work will analyze the pros and cons of such a franchising model, and how it pertains to business ventures in the fitness market, which at the moment is primarily targeting women. I will highlight the utmost importance of a well executed marketing plan and how this will maximize the investors‘ success. Of course this model is not without its own fitfalls and these will be dealt with appropriately and how to circumvent these inadequacies in the realm of the service industries. I will also highlight the concepts of interval training and how this exercise regime is well suited for the modern world where time is precious. I will support my findings with solid research, using a questionnaire and compiled interviews run through a SWOT analysis. This analysis will also include the three largest franchised women’s fitness centres in the Czech Republic. In my summary, I will include recommendations for the fitness centre where this research was conducted.en
dc.format65, [15] l. : il.cs
dc.format.extent1035025 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfitness centrum, franchising, kruhový trénink, marketing, marketingový mixcs
dc.subjectfitness centre, franchise, marketing, marketing potential, interval trainingen
dc.titleMarketingové aspekty provozu fitness centra pro ženy formou franchisingucs
dc.title.alternativeMarketing Aspects of Franchising Runnig of Women Fitness Centeren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature201401401cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSkovajsa, Adamcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA0046_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam