Show simple item record

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorZeman, Martincs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:05Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:05Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91323
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPráce se zabývá problémem marketingové komunikace hard rockové hudební skupiny. Po teoretickém uvedení do problematiky autor analyzuje současnou situaci a na reprezentativním vzorku lidí z Moravskoslezského kraje zkoumá míru oblíbenosti hard rockového žánru, míru využití nástrojů marketingové komunikace, jevy k ní vedoucí a povědomí o hard rockové skupině. Výsledky výzkumu ukazují, že hard rockový styl je stále perspektivní, nejúčinnější marketingová komunikace probíhá prostřednictvím plakátů v kombinaci s dalšími nástroji marketingového mixu a povědomí o skupině je nedostatečné. V závěru autor navrhuje plán marketingové komunikace, kde se zaměřuje na stávající i nové nástroje komunikačního mixu.cs
dc.description.abstractwork is concerned with the problem of marketing communication hard rock music band. After a theoretical introduction to the topic author analyzes the current situation and examines the degree of popularity of hard rock genre, the degree of use of marketing communication tools, events leading to it and awareness of hard rock band on a representative sample of people from the Moravian-Silesian Region. Research shows that the hard rock style is still promising, effective marketing communication takes place through posters in combination with other tools of the marketing mix and that the awareness of band is insufficient. In conclusion the author proposes a marketing communication plan, which focuses on existing and new tools of communication mix.en
dc.format.extent8839380 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectMixcs
dc.subjectKomunikační mixcs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectPodpora prodejecs
dc.subjectPřímý marketingcs
dc.subjectOsobní prodejcs
dc.subjectPublic relationscs
dc.subjectNástrojecs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectVýzkumcs
dc.subjectMetodacs
dc.subjectMarketing Communication, Mix, Communication mix, Advertising, Sales Promotions ,Direct marketing, Personal selling, Public relations, Tools, Analysis, Researchen
dc.subjectMethoden
dc.titleNávrh marketingové komunikace hard rockové hudební skupinycs
dc.title.alternativeThe Design of Marketing Communication for Hard Rock Music Banden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSobková, Luciecs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZEM0019_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record