Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorDobešová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:10Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:10Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91333
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování studentek na trhu dekorativní kosmetiky. S rostoucí konkurencí také roste boj o zákaznice a ty získají společnosti, s jejichž přípravky jsou zákaznice spokojeny. V současné době používá dekorativní kosmetiku téměř každá žena, líší se pouze v četnosti používání a druzích přípravků. Záleží také na osobnosti každé ženy a na konkrétních případech, kdy se ženy líčí pravidelně či příležitostně při různých společenských událostech. Výzkum byl proveden pomocí osobního dotazování na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava. Cílem práce bylo zjistit odlišnosti v chování spotřebitelek na trhu kosmetiky a výsledky výzkumu posloužily pro formulaci doporučení kosmetickým firmám a výrobcům k poznání a pochopení nároků, návyků a požadavků spotřebitelek v oblasti používání kosmetických produktů.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the analysis of student´s consumer behaviour on the decorative cosmetics market. Increasing competition brings also growing struggle for customers and companies succeed in it only with products that customers are satisfied with. Currently almost every woman uses decorative cosmetic, the only difference is in frequency of use and types of products. This also depends on personality of every woman and specific cases whether women use make up regularly or occasionally for various formal events. The research was conducted with personal interviews at the Faculty of Economics VŠB-TU Ostrava. The goal of thesis was to find out the differences in female consumers behaviour on the cosmetics market and results of research were used for formulating recommendations to firms and manufacturers to know and understand demands, habits and requirements of female consumers in the use of cosmetic products.en
dc.format.extent1498346 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkosmetická společnostcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkosmetický produktcs
dc.subjectchovánícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectkosmetický trhcs
dc.subjectstudentkycs
dc.subjectrespondentkycs
dc.subjectdekorativní kosmetikacs
dc.subjectcosmetics companyen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcosmetic producten
dc.subjectbehaviouren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectcosmetics marketen
dc.subjectstudentsen
dc.subjectrespondentsen
dc.subjectdecorative cosmeticsen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování studentek na trhu dekorativní kosmetikycs
dc.title.alternativeAnalysis of Student Behaviour on the Decorative Cosmetics Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOB0014_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam