Show simple item record

dc.contributor.advisorMinárik, Romancs
dc.contributor.authorDvořák, Ondřejcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:11Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:11Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91338
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo srovnání marketingu dvou lezeckých center. Práce je rozdělena dvě části a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny všechny ekonomické pojmy a historie daného sportu. Charakteristika sportovního lezení. Pojmy jako je služba, potřeba, produkt. Metodika výzkumu zaměřená na dotazníkové šetření a SWOT analýzu. Praktická část obsahuje charakteristiku obou srovnávaných lezeckých center. Vlastní analýzu, která obsahuje dotazníkové šetření, SWOT analýzu a klientský brief. Další kapitola obsahuje shrnutí výsledků, návrhy a doporučení plynoucí z vlastního výzkumného šetření.cs
dc.description.abstractObjective of my thesis was a marketing comparation of two climbing gyms. Thesis has a two sections – theoretical and practical section.There are an all economic terms in theoretical section and history of chosen sport. Characteristic of sport climbing. Terms like a service, needs, product. Methodics of research focused on questionnaire and SWOT analysis. Practical section contains characteristic of a both climbing gyms. Analysis, that contains questionnaire, SWOT analysis and client brief. Next chapter contains summary of results, proposals of a recommendations resultings from investigation.en
dc.format57, [5] l. : il.cs
dc.format.extent1754457 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsportcs
dc.subjectkomparace marketingucs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectSWOTanalýzacs
dc.subjectklientský briefcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectboulderingcs
dc.subjectsportovní lezenícs
dc.subjectsporten
dc.subjectmarketing comparisonen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectklient briefen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectboulderingen
dc.subjectsport climbingen
dc.titleKomparace marketingu dvou lezeckých centercs
dc.title.alternativeMarketing Comparison of Two Climbing Gymsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMichálková, Vendulacs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDVO0012_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record