Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorLukovská, Michaelacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:14Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:14Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91345
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou internetové komunikace firmy, která obchoduje na B2B trhu převážně s hutním materiálem. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci, dále internetové komunikaci, marketingové komunikaci na B2B trhu, SEM a SEO a analýzám návštěvnosti webových stránek prostřednictvím Google Analytics a Heat map. Díky analýze v praktické části byla navrhnuta určitá doporučení, která by mohla vést ke zvýšení efektivity marketingové komunikace na internetu, získání nových zákazníků a zakázek. Mezi tato doporučení patří především vylepšení vzhledu webových stránek, zlepšení optimalizace prostřednictvím kvalitního SEO, zefektivnění PPC kampaně, zapsání do více internetových katalogů nebo používání e-mailu pro lepší komunikaci se zákazníky. Díky této analýze bylo zjištěno, že internetová komunikace firmy přináší efekt, ale obsahuje určité nedostatky, které by bylo vhodné odstranit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with analysis of Internet communication of company, which trades on the B2B market of metallurgical products. The bachelor thesis includes theoretical and practical part. The theoretical part is focused on marketing communication, Internet communication, marketing communication in the B2B market, SEM and SEO and web site traffic analysis by Google Analytics and Heat Maps. Due to analysis in practical part there were suggested some recommendations that could lead to increasing effectiveness of marketing communication on the Internet, attracting new customers and contracts. These recommendations primarily improve the appearance of web pages, improve the quality of optimization through SEO, make more effective PPC campaigns, make more entries in the Internet catalogues or use an e-mail for better communication with customers. This analysis demostrates that Internet communication provides effect to company, but has some mistakes that should be corrected.en
dc.format.extent17727920 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace, internetová komunikace, B2B trh, SEM, SEO, Google Analytics, Heat mapy, PPCcs
dc.subjectmarketing communication, Internet communication, B2B market, SEM, SEO, Google Analytics, Heat Maps, PPCen
dc.titleAnalýza internetové komunikace společnosti na B2B trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Internet Communication of B2B Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLUK0016_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record