Show simple item record

dc.contributor.advisorSvoboda, Václavcs
dc.contributor.authorDerych, Ladislavcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:14Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:14Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91346
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je „Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech České republiky“. Cílem této práce je analyzovat problematiku reklamy a sponzoringu českých profesionálních fotbalových klubů. Zjistit, jak významnou roli hraje reklama a sponzoring v příjmové struktuře těchto klubů. Porovnat rozdíl v počtu partnerů mezi kluby první a druhé fotbalové ligy. Dozvědět se, kdo v těchto klubech vyhledává sponzory a reklamních partnery a jedná s nimi. Teoretická část podává obecně přehled o sportu, fotbale, sponzoringu a reklamě. V marketingovém výzkumu jsou popsány metody a nástroje výzkumu a marketingový výzkum ve fotbale. Představen je systém fotbalových soutěží v České republice a uveden způsob získání údajů pro praktickou část. V praktické části jsou zpracovány informace získané z dotazníku, který byl zvolen jako marketingový nástroj pro tuto práci. Po praktické části následuje shrnutí výsledků vlastního šetření a návrhy a doporučení k odstranění nedostatků v analýze výzkumu. Tématem této bakalářské práce je „Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech České republiky“. Cílem této práce je analyzovat problematiku reklamy a sponzoringu českých profesionálních fotbalových klubů. Zjistit, jak významnou roli hraje reklama a sponzoring v příjmové struktuře těchto klubů. Porovnat rozdíl v počtu partnerů mezi kluby první a druhé fotbalové ligy. Dozvědět se, kdo v těchto klubech vyhledává sponzory a reklamních partnery a jedná s nimi. Teoretická část podává obecně přehled o sportu, fotbale, sponzoringu a reklamě. V marketingovém výzkumu jsou popsány metody a nástroje výzkumu a marketingový výzkum ve fotbale. Představen je systém fotbalových soutěží v České republice a uveden způsob získání údajů pro praktickou část. V praktické části jsou zpracovány informace získané z dotazníku, který byl zvolen jako marketingový nástroj pro tuto práci. Po praktické části následuje shrnutí výsledků vlastního šetření a návrhy a doporučení k odstranění nedostatků v analýze výzkumu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with „Advertising and Sponsorship in Professional Football Clubs in the Czech Republic“. The aim of the thesis is to analyze the issue of advertising and sponsorship of Czech professional football clubs, to find out the importance of advertising and sponsorship in the earnings structure of these clubs, to compare the difference in the number of partners between the first football league clubs and the second football league clubs and to find out who scouts out sponsors and promotional partners and deals with them at these clubs. The theoretical part gives a general overview of the sport, football, sponsorship and advertising. In marketing research, the methods, research tools and market research in football are described. The system of football competitions in the Czech Republic is presented and it shows how the data for the practical part were obtained. The practical part processes the information obtained from the questionnaire, which was chosen as a marketing tool for this thesis. The practical part is followed by the summary of practical results of the investigation and suggestions and recommendations to correct the deficiencies identified in the analysis of the research.en
dc.format53, [7] l. : il.cs
dc.format.extent1364145 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsponsorshipen
dc.subjectsporten
dc.subjectfootballen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleReklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republicecs
dc.title.alternativeAdvertising and Sponsorship in Professional Football Clubs in the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePulkert, Daliborcs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDER0002_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record