Show simple item record

dc.contributor.advisorSkokan, Karelcs
dc.contributor.authorNguyen, Thi Hoacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:21Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:21Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91364
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractNguyen, Thi Hoa. Dotace EU ve vzdělávání. VŠB-TU Ostrava, EF, 2012. Vedoucí práce: prof. Ing. Karel Skokan, Ph.D., Bakalářská práce. Hlavním cílem bakalářské práce je ohodnotit úspěšnost vzdělávacích programů financovaných Evropským sociálním fondem v České republice - konkrétně v Moravskoslezském kraji. Druhá kapitola se zabývá definicí politiky soudržnosti. Dále tato kapitola objasňuje územní členění České republiky dle evropských standardů, finanční rámec, strategické dokumenty a nástroje, které používá politika soudržnosti. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu vzdělanosti obyvatel ČR. Snaží se také o porovnání konkurenceschopnosti EU a ČR ve světovém měřítku. Na konci objasní úlohu Evropského sociálního fondu pro podporu vzdělávání v ČR pomocí operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Čtvrtá kapitola je praktickou částí a je zaměřena na hodnocení konkrétních projektů vzdělávání.cs
dc.description.abstractNguyen, Thi Hoa. EU Funds in Education. VŠB-TU Ostrava, EF, 2012. Supervisor: prof. Ing. Karel Skokan, Ph.D., Bachelor thesis. The main goal of this paper is to evaluate the success of educational programs financed by the European Social Fund in the Czech Republic - specifically in the Moravian-Silesian region. The second chapter deals with the definition of Cohesion Policy. In addition, the chapter explains the territorial division of the Czech Republic according to European standards, the financial framework, strategic documents and tools used by the Cohesion Policy. The third chapter is focused on the analysis of the Czech population education. Further it compares the competitiveness of the European Union and the Czech Republic in the world-wide measures. As last, the chapter explains the role of the European Social Fund in matter of education support in the Czech Republic focusing on the Operational Programme Education for Competitiveness. The fourth chapter is the practical part and is focused on the evaluation of specific educational projects.en
dc.format.extent1052182 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPolitika soudržnostics
dc.subjectEvropský sociální fondcs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectoperační program Vzdělávání pro konkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectgrantové projekty.cs
dc.subjectCohesion Policyen
dc.subjectEuropean Social Funden
dc.subjectCzech Republicen
dc.subjectOperational Programme Education for Competitivenessen
dc.subjectevalutiationen
dc.subjectgrant projects.en
dc.titleDotace EU ve vzdělávánícs
dc.title.alternativeEU Funds in Educationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaranová, Luciecs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department120 - Katedra evropské integracecs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEurosprávacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNGU138_EKF_B6202_6210R004_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record