Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJanásová, Martinacs
dc.contributor.authorKočířová, Evacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:23Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:23Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91373
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV mé bakalářské práci jsem se zabývala o kvalitativní studii restauračních provozoven v Uherském Hradišti. Nejprve jsem vysvětlila základní pojmy patřící do cestovního ruchu a gastronomie. Dále jsem se zaměřila především na místní pizzerie, jak jsou s jejich nabídkou služeb zákazníci spokojeni a zda jim vyhovuje stávající počet podniků v Uherském Hradišti. K získání daného cíle jsem použila formu dotazníkového šetření. V závěru jsem došla k tomu, že většina zákazníků je s kvalitou restauračních provozoven v Uherském Hradišti spokojena a největší nespokojenost je v tom, že restaurace zaměstnávají nekvalifikovaný personál. O nekvalifikovaném personálu mě přesvědčili i odpovědi majitelů daných podniků, kteří uvedli, že speciální vzdělání v oboru gastronomie po svých zaměstnancích nevyžadují.cs
dc.description.abstractIn my bachelor’s work I deal with the qualitative study of restaurant’s establishments in town Uherské Hradiště. First of all I explained the key terms belonging to the tourist industry and gastronomy. I concentrated on the local pizza restaurants. I explored if the customers are satisfied and if there are enough pizza restaurants in Uherské Hradiště. For my goal I used a questionnaire. I came to the conclusion that most customers are satisfied with the quality of restaurants in Uherské Hradiště. They are not satisfied with the qualification of the staff. The owners of the restaurants said that they do not require special education from gastronomy for their employees.en
dc.format.extent1455348 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrestaurační provozovny, pizzerie, kvalitativní studie, Uherské Hradiště, gastronomiecs
dc.subjectrestaurant’s establishments, pizza restaurants, qualitative study, Uherské Hradiště, gastronomyen
dc.titleKvalitativní studie restauračních provozoven Uherského Hradištěcs
dc.title.alternativeThe Qualitative Study of the Restaurant Establishments in Uherské Hradištěen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOrlová, Bohdanacs
dc.date.accepted2012-06-13cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOC0040_EKF_B6208_6501R006_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam