Show simple item record

dc.contributor.advisorKern, Jiřícs
dc.contributor.authorCicvárková, Luciecs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:30Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:30Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91389
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem práce bylo provést analýzu regionální značky Górolsko Swoboda u vybraných producentů, která napomáhá k rozvoji regionu. Bakalářská práce je tvořena ze dvou částí. První část se zabývá teorii čerpanou z odborné literatury a to z oblasti cestovního ruchu a regionálního rozvoje. Druhá část, praktická, je zaměřena na zpracování dat, která byla získána v rámci rozhovorů s výrobci a vyplněním dotazníků. Dále byl vytvořen dotazník pro veřejnost, který měl za cíl zjistit propagaci značky. Na základě výsledků došlo k návrhu možností, jak zlepšit systém značení a hlavně informovanost u veřejnosti.cs
dc.description.abstractThe aim was to analyse the regional brand Gorolsko Swoboda for selected producers, in order to help to develop the region. The thesis is composed of two parts. The first part deals with the theory drawn from literature, from the field of tourism and regional development. The second part is more focused on processing data that was obtained through interviews with manufacturers and filling out questionnaires. The public questionnaires, were aimed to identify branding. The results were used to design improved labeling systems and more importantly raise awareness among the public.en
dc.format.extent2129186 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCestovní ruch, politika cestovního ruchu, regionální rozvoj, region, faktory ovlivňující cestovní ruch, regionální značkacs
dc.subjectTourism, Tourism policy, Regional development, Region, Factors affecting tourism, Regional branden
dc.titleAnalýza využití regionální značky Górolsko Swoboda u vybraných producentůcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Use of Regional Brand Gorolsko Swoboda for Selected Producersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNiedoba, Gabrielacs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department118 - Katedra regionální a environmentální ekonomikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchRegionální rozvojcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCIC0003_EKF_B6202_6202R040_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record