Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorSobková, Ivonacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:30Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:30Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91391
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci Krevního centra Fakultní nemocnice Ostrava. Cílem je navrhnout zefektivnění dosavadní marketingové komunikace tohoto Krevního centra. Nejprve jsem se zaměřila na charakteristiku Krevního centra a dárcovství krve. V teoretické části je popis marketingové komunikace. V praktické části jsem provedla marketingový výzkum. Tato část obsahuje také analýzu současného komunikačního mixu Krevního centra. Výsledkem práce jsou doporučení, včetně konkrétních návrhů a vhodných nástrojů marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe bachelor´s thesis deals with marketing communication of the Blood Centre -University Hospital Ostrava. The target is to propose how to effect the current marketing communication of this Blood Centre. Firstly I focused on characteristics of the Blood Centre and blood donation. In theoretic section is description of marketing communication. In the practical part I have done marketing research, this section also includes analyse of the current communication mix of the Blood Centre. Outcome of the thesis are recommendations, including concrete proposals and suitable tools of marketing communication.en
dc.format.extent1645799 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCharakteristika Krevního centra Fakultní nemocnice Ostravacs
dc.subjectmarketingový komunikační mix Krevního centra Fakultní nemocnice Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectinterní a externí marketingová komunikacecs
dc.subjecttvorba marketingové strategiecs
dc.subjectCharacteristics of the Blood Centre - University Hospital Ostravaen
dc.subjectmarketing communication mix of the Blood Centre - University Hospital Ostravaen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectinternal and external marketing communicationen
dc.subjectcreation of marketing strategiesen
dc.titleNávrh marketingové komunikace Krevního centracs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Communication of the Blood Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSOB0018_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record