Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvoboda, Václavcs
dc.contributor.authorPolák, Vlastimilcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:37Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:37Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91409
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou vedení fotbalového klubu z hlediska sportovního, ekonomického a právního. V teoretické části jsou definovány významné pojmy jako sport, podnik, management či marketing. Dále jsou zde uvedeny výzkumné metody a techniky použité v praktické části. Praktická část je zaměřena na fotbalový klub RSM Hodonín. Je zde uvedena jeho historie, organizační struktura, sportovní činnost a zdroje financování a náklady klubu. Součástí výzkumného šetření je i SWOT analýza. Závěrečná část obsahuje shrnutí výsledků šetření, učinění závěrů a navržení doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the issues of the leadership of a football club from the sporting, economic and legal points of view. In the theoretical part the significant concepts like sport, enterprise, management and marketing are defined. There are also the research methods and techniques presented which were used in the practical part. The practical part focuses on the football club RSM Hodonín. The history of the club, its organization structure, sporting activities and the financing sources and costs of the club are presented here. One part of the research is also the SWOT analysis. The last part of the thesis consists of the summary of the research results, the conclusion and further recommendation.en
dc.format53, [8] l. : il.cs
dc.format.extent1485038 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectprávocs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectekonomikacs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectfootballen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectlawen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectsporten
dc.subjecteconomicsen
dc.subjectsponsorshipen
dc.titleVedení fotbalového klubu z hlediska sportovního, ekonomického a právníhocs
dc.title.alternativeManagement of a Football Club from the Sporting, Economic and Legal Viewen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSkovajsa, Adamcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL667_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam