Show simple item record

dc.contributor.advisorKlennerová, Vandacs
dc.contributor.authorČejková, Petracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:46Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:46Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91435
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingem města Lanžhot v cestovním ruchu. Hlavním cílem práce je analyzovat marketing města Lanžhot, zaměřit se na turistický potenciál tohoto města a naznačit jeho možný rozvoj v oboru cestovního ruchu. V teoretické části této práce jsou definovány základní pojmy marketingu, marketingového mixu, SWOT analýzy, cestovního ruchu, vlastností služeb nebo analýzy složek primární a sekundární nabídky cestovního ruchu. V dalších bodech je práce zaměřena na město Lanžhot. Nejdříve je tato oblast stručně charakterizována, dále se práce zaměřuje na konkrétní přírodní, kulturně-historický a kulturně-společenský potenciál oblasti. Zkoumána je turistická suprastruktura, infrastruktura a veřejná infrastruktura. Výzkum dané lokality tvoří SWOT analýzy a dotazníkové šetření, z kterých jsou vyvozena doporučení, jak by se dala návštěvnost města zvýšit.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with marketing in tourism of the town Lanžhot. The main aim of the thesis is to analyze the marketing of the town, focusing on tourism potential in the town and suggesting its growth in tourism. In the theoretical part of the thesis the main terms of marketing, marketing mix, SWOT analysis, tourism, quality of the services or analysis of both primary and secondary offers of tourism are defined. Further, the thesis focuses on the town of Lanžhot. In the beginning this area is briefly summarized, then the thesis focuses on specific natural, cultural and historical and cultural and social potential of this area. Research is done in tourism superstructure, infrastructure and public infrastructure. The research in the area is supported by the SWOT analysis and questionnaire survey from which some recommendations are made on how tourism activities in town could be increased.en
dc.format.extent1033373 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectprimární a sekundární nabídka cestovního ruchu město Lanžhotcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectmarketingen
dc.subjecttourismen
dc.subjectprimary and secondary offers of tourism in town Lanžhoten
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.titleMarketing města Lanžhot v cestovním ruchucs
dc.title.alternativeMarketing of the Town of Lanžhot in the Tourism Industryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMacháčková, Martinacs
dc.date.accepted2012-06-13cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCEJ0009_EKF_B6208_6501R006_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record