Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorMotyčková, Evacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:46Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:46Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91437
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce "Analýza marketingového mixu základní školy" je zhodnocení současného marketingového mixu vybrané školy a sestavení návrhů a doporučení pro vylepšení. Teoretická část práce popisuje jednotlivé nástroje marketingové koncepce „5P“ a část praktická je zaměřená na zhodnocení marketingového mixu ZŠ Chrustova a výzkum. V závěrečné části jsou formulovány návrhy a doporučení managementu.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis "Analysis of Marketing Mix of Basic School" is an evaluation of an present marketing mix of selected school and compilation of proposals and recommendations for improvement. The teoretical part describes individual components of marketing conception „5P“ and the practical part is focused on the evaluation of marketing mix of ZS Chrustova and research. In the final part are formulated proposals and recommendations for management.en
dc.format.extent1255358 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing školycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectZŠ Chrustovacs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectlidécs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing of the schoolen
dc.subjectprimary schoolen
dc.subjectZS Chrustovaen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectmarketing comunicationen
dc.subjectpeopleen
dc.titleAnalýza marketingového mixu základní školycs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Mix of Basic Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKobe, Pavelcs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOT0013_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record