Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJakubšová, Zlatavacs
dc.contributor.authorBlokša, Martincs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:47Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:47Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91440
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Marketing a management sportovní organizace TJ Sokol Krmelín. Cílem mé práce je analyzovat práci marketingu a managementu ve sportovní organizaci TJ Sokol Krmelín. V teoretické části jsou rozebírány pojmy z oblastí sportu, marketingu, managementu, neziskové organizace a popsány metody výzkumu. V praktické části jsou charakterizovány jednotlivé sportovní oddíly a systém jejich fungování. Dále je zde rozhovor s předsedkyní organizace TJ Sokol Krmelín a vyhodnocení dotazníků. Analýza využívání nástrojů marketingového mixu a SWOT analýza. Závěrečná část práce je věnována shrnutí výsledků šetření, návrhům a doporučením. Na základě všech získaných informací bylo organizaci TJ Sokol Krmelín doporučeno několik návrhů, které mohou pomoci zlepšit současný stav organizace.cs
dc.description.abstractTheme of this bachelor’s thesis is Marketing and management of sports organization TJ Sokol Krmelin. The goal of my thesis is analysis of marketing and management in sports organization TJ Sokol Krmelin. Theoretic part is based on sport, marketing, management, non-profit institution and methods of research. In practical part are characterized sports section in organization and their management. There is an interview with manager of the sports organization TJ Sokol Krmelin and the sum of questionnaire outcomes. Analysis of marketing tools and SWOT analysis. Final part of my thesis is devoted to summary of survey results, proposals and recommendations. Based on obtained information was recommended for the sports organization TJ Sokol Krmelin a few improvements which can make the sports organization TJ Sokol Krmelin better.en
dc.format42, [12] l. : il.cs
dc.format.extent1727851 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectsportovní managementcs
dc.subjectSokolcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectsports managementen
dc.subjectnon – profit institutionen
dc.subjectSokolen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectinterviewen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleManagement a marketing sportovní organizace TJ Sokol Krmelíncs
dc.title.alternativeManagement and Marketing of Sports Organization TJ Sokol Krmelínen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠelongová, Gabrielacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBLO0007_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam