Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorKoubková, Kláracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:54Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:54Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91459
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza postojů studentů k divadlu a k operním představením a zároveň návrh marketingové komunikace pro Národní divadlo moravskoslezské. Pro naplnění cílů byl proveden marketingový výzkum. Na základě zjištěných údajů byly navrhnuty vhodné marketingové nástroje, které by mohly vést ke zvýšení návštěvnosti Národního divadla moravskoslezské mladými diváky.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to analyze students' approach to theater and opera performance and also to propose the marketing communication of National Moravian-Silesian Theatre. In order to fulfill this aim the marketing research had been done. I have provided and suggested suitable marketing tools based upon the survey data. The detected marketing tools could increase the attendance of National Moravian-Silesian Theatre by young viewers.en
dc.format.extent4438598 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectoperacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectNárodní divadlo moravskoslezskécs
dc.subjectkulturacs
dc.subjecttheateren
dc.subjectoperaen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectNational Moravian-Silesian Theatreen
dc.subjectcultureen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace divadlacs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Communication for Theatreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKobe, Pavelcs
dc.date.accepted2012-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOU0031_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam