Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorMolnárová, Lenkacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:36:56Z
dc.date.available2012-07-11T07:36:56Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91463
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractVše, co jste si kdy přáli vědět o České obchodní inspekci, ale báli jste se zeptat. Odpovědi hledejte v této bakalářské práci, ve které se zaměřujeme na postavení České obchodní inspekce na českém spotřebitelském trhu. V první kapitole rozebereme spotřebitele a jejich nákupní chování. Uvedeme typologii spotřebitelů a také to, jaký je typický český zákazník. V další kapitole se zaměříme na ochranu spotřebitelů, Českou obchodní inspekci a výsledky její činnosti. Úvodník, rozhovor, glosa a anketa, se všemi těmito žurnalistickými žánry se setkáme v poslední, žurnalistické, části.cs
dc.description.abstractAll you have ever wanted to know about the Czech Trade Inspectorate but were afraid to ask. You can find all the answers in this work in which we focus on the Czech Trade Inspectorate’s status on the Czech consumer’s market. In the first chapter we analyze consumers and their shopping behavior. We mention the consumer’s typology and also how typical Czech customer is like. In the next chapter we focus on the consumer’s protection, the Czech Trade Inspectorate and the results of its activity. Leading article, interview, gloss and survey, all these are the journalistic genres which we can find in the last journalistic chapter.en
dc.format.extent1656963 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitel, nákupní chování, nákupní rozhodovací proces, čeští spotřebitelé, ochrana spotřebitele, Česká obchodní inspekce.cs
dc.subjectconsumer, shopping behavior, decision-making shopping process, Czech consumers, consumer protection, the Czech Trade Inspectorate.en
dc.titlePostavení České obchodní inspekce na českém spotřebitelském trhucs
dc.title.alternativeThe Czech Trade Inspectorate’s Status on the Czech Consumer’s Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNešporková, Renátacs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOL0015_EKF_B6202_7202R020_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam