Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSobková, Luciecs
dc.contributor.authorKochmanová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:12Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:12Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91495
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem na uvedení nového produktu na trh. Jedná se o lapač komárů ACTI POWER MT 250. První část bakalářské práce je zaměřena na popis výrobku, způsobem jeho použití a jeho umístění. Dále se věnuje analýze mikroprostředí a v neposlední řadě popisuje trh v zahraničí. V druhé části je teoreticky definován marketingový mix a postup uvedení nového produktu na trh. Součástí práce je také marketingový výzkum, kterým bylo osloveno 120 respondentů s cílem zjistit, jak je výrobek na českém trhu znám, zjistit názory na tento produkt a jakou cenu by byli ochotni zaplatit. V závěru práce je uvedeno několik návrhů a doporučení pro prosazení produktu na českém trhu.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis is a design of introducing a new product to the market. In this particular case mosquito trap ACTI POWER MT 250. The introductory part of this work is focused on the description of the product, its practical use and installation. It also provides an analysis of the micro-environment and, last but not least, gives a brief description of foreign markets. The second part begins with definitions of marketing mix and theoretic description of the procedure of introducing a new product in the market. An integral part of this chapter is a market research, where 120 respondents were addressed with the aim to learn about the awareness of the product in the Czech market, their opinion of it and the price they would be willing to pay. The final part of this work provides several proposals and recommendations that would help the product establish its position in the Czech market.en
dc.format.extent3154108 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectuvedení nového výrobkucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectLaunching new producten
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcostumeren
dc.subjectproducten
dc.titleNávrh na uvedení nového výrobku proti komárům na trhcs
dc.title.alternativeA Design for Introducing a Product against Mosquitoes to the Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOC0045_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam