Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorKrátký, Jiřícs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:13Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:13Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91497
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace nového výrobku - termoizolační stěrky na stavebním trhu. Tento výrobek slouží k zateplování objektů. Teoretická část obsažená v této práci přiblížila problematiku marketingové komunikace. Po teoretické části byl v práci popsán průzkum trhu a dotazníkové šetření. Výstupem práce bylo doporučit firmě konkrétní marketingové kroky, pro zvýšení známosti a prodeje.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is an analysis of new product marketing communications - thermo squeegee on the construction market. This product is used to heat buildings. The theoretical part contained in this study approached the issue of marketing communication. After the theoretical part of the work described in market research and survey. The output of this work was to recommend a company specific marketing actions to increase brand awareness and sales.en
dc.format.extent2050327 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace, termoizolační stěrka, propagace, komunikační mix, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, přímý marketing, public relationscs
dc.subjectmarketing communications, thermo squeegee, propagation, communication mix, advertising, personal selling, sales promotion, direct marketing, public relationsen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace nového výrobku na stavebním trhucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis for New Product in the Construction Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA0052_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record