Show simple item record

dc.contributor.advisorSigmund, Robertcs
dc.contributor.authorBurianová, Lenkacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:13Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:13Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91498
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Analýza komunikačního mixu a návrh podpory prodeje pro daný podnik je zaměřena na firmu KVĚTINY Ing. Zdeňka Škařupová, která sídlí v Hodslavicích. Firma se zabývá floristickými pracemi, jakými jsou luxusní, dárkové, nevšední kytice, svatební fullservis, dušičková vazba, vánoční floristika, jarní vazba, smuteční věnce a kytice, výzdoba interiérů, přízdoba hrnkových rostlin a zahradnickými pracemi, mezi které patří řez ovocných a okrasných rostlin, výsadba rostlin, realizace oplocení pozemků. Cílem práce je analýza komunikačního mixu tohoto podniku a vypracování návrhů pro podporu prodeje firmy. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou vysvětleny hlavní pojmy z oblasti komunikace a komunikačního mixu. Ve druhé praktické části je představen podnik a jeho současný komunikační mix, Ishikawa diagram, vyhodnocení dotazníkového šetření, monitoring okolí a možné návrhy reklamy a podpory prodeje, které by mohl podnik do budoucna realizovat.cs
dc.description.abstractBachelor thesis with the title of Analysis of the Communication Mix and Proposal Sales Support for the Company is focused on the company called KVĚTINY Ing. Zdeňka Škařupová, located in Hodslavice. The company deals with floristic works, such as luxurious, gift, unusual bouquets, bridal full-service, Souls' bindings, Christmas floristry, spring binding, funeral wreaths and bouquets, interior decoration, garnish of potted plants and garden works, which include cut fruit and ornamental plant, planting plants, implementation of land fencing. The aim of the work is an analysis of communication mix of the company and designing proposals for sales promotion of the company. The work is divided into two parts. The first part explains main terms from the field of communication and communication mix. The second practical part presents the company and its current communication mix, Ishikawa diagram, evaluation of survey, monitoring of the surroundings and possible proposals of advertising and sales promotion, which company could realize in the future.en
dc.format.extent2029015 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKomunikacecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectdotazníkové šetření.cs
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectadvertsen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectsurvey.en
dc.titleAnalýza komunikačního mixu a návrh na jeho podporu pro daný podnikcs
dc.title.alternativeAnalysis of Communication Mix and Design for its Support for a Given Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠkařupová, Zdeňkacs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBUR0027_EKF_B6208_6208R020_01_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record