Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorHromková, Alexandracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:19Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:19Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91517
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této práce bylo porovnat vzájemně si konkurující studentské kluby a zjistit preference jejich návštěvníků při jejich výběru. Úkolem bylo zjistit, které faktory musí kluby splňovat pro příjemné strávení volných chvil, nebo co je naopak od návštěvy odrazuje. V první kapitole byl představen klub samotný a jeho mikroprostředí a makroprostředí, byla zde také uvedena jeho přímá i nepřímá konkurence. Další kapitola byla věnována teoretickým východiskům analýza konkurence, a kromě základních pojmů, zde byly vysvětleny také různé konkurenční strategie a tahy. Následovala metodika práce a samotná analýza konkurence studentských klubů, kde byly kluby srovnány dle spokojenosti návštěvníků a také dle některých prvků marketingového mixu. V poslední části jsou navrženy doporučení jednomu z rozebíraných klubů.cs
dc.description.abstractThe aim of this study was to compare the competing student clubs and find visitors preferences in their selection. The task was to identify factors that clubs mustmeet for you to enjoy free time or what, by contrast, discourages visits.In the first chapter was introduced club itself and its microenvironment and macroenvironment, was also identified its direct and indirect competitors. Another chapter was devoted to analysis of thetheoretical background of competition, and in addition to the basic concept, here are also a variety of competitive strategies and moves.Methodology followed by the work itself and competition analysis of student clubswhere clubs were compared according to visitor satisfaction, as well as some elements of the marketing mix of services. The last part of the recommendations are designed to one of the hotly clubs.en
dc.format.extent2331711 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza konkurence, marketingový mix služeb, benchmarketing, studentské kluby, konkurencecs
dc.subjectAnalysys of competitionen
dc.subjectmarketing mix of servisesen
dc.subjectbenchmarketingen
dc.subjectstudent´s clubsen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza konkurence studentských klubůcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Student´s Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslavcs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRO0015_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam