Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorSvobodová, Kláracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:22Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:22Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91526
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou image ocelárenské společnosti. Hlavním cílem bylo zjistit, jak firmu ArcelorMittal Ostrava a.s. vnímá široká veřejnost žijící v Moravskoslezském kraji. Zda si uvědomují, v jakých oblastech podpory (dobročinné projekty, sponzorství, věda a výzkum, charita) se společnost angažuje. Výzkum zahrnoval informace o tom, zda si respondenti vybaví logo, jeho barvy, slogan a jak společnost hodnotí dle jednotlivých kritérií. Dále pak nalezení vhodné oblasti podpory veřejně prospěšných investic preferované obyvateli Moravskoslezského kraje. Z podkladů získaných na základě výzkumu, bylo ostravskému podniku doporučeno změnit reklamní spoty v rádiích, natočit televizní reklamu, možné zviditelnění loga, možné prohloubení investic do environmentálních projektů, zaměření se na projekty týkající se vzdělání, vědy a výzkumu, zavedení firemního čtvrtletníku a vytvoření odkazu podniku v českém jazyce na jednotlivých sociálních sítích.cs
dc.description.abstractWork deal with image analysis of metallurgical company. Main aim was find out, how general public living in Moravian-Silesian Region perceives the company ArcelorMittal Ostrava Inc. Whether inhabitants appreciate, in which fields of support (charitable projects, sponsorship, science and research, charity) the company involves oneself. Research included information about it, whether informants can visualize logo, his colours, slogan and how company judges according to concrete criterion. Further then retrieval suitable fields of support public useful investments which were preferred inhabitants of Moravian-Silesian Region. From groundwork gained on the basis research, was company recommended change advertisements in radios, to create TV commercials, possible visualizations of corporate logo, possible depression of investments to the environmental projects, focus on projects concerning education, science and research, creation of quarterly (magazine) and creation of company profile in Czech language on separate social networks.en
dc.format.extent5342726 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectArcelorMittal Ostrava a.s.cs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjecteventmarketingcs
dc.subjectimagecs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectocelárenská společnostcs
dc.subjectvizuální stylcs
dc.subjectgrafický manuálcs
dc.subjectspolečenská odpovědnostcs
dc.subjectdobročinné projektycs
dc.subjectsponzorstvícs
dc.subjectArcelorMittal Holdings A.G.cs
dc.subjectOstravacs
dc.subjectocelárenstvícs
dc.subjectArcelorMittal Ostrava a.s.en
dc.subjectimage analysisen
dc.subjecteventmarketingen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectsteelworks companyen
dc.subjectvisual styleen
dc.subjectdesign manualen
dc.subjectCorporate Social Responsibilityen
dc.subjectcharitable projectsen
dc.subjectsponzoringen
dc.subjectArcelorMittal Holdings A.G.en
dc.subjectOstravaen
dc.subjectsteel industryen
dc.titleAnalýza image ocelárenské společnostics
dc.title.alternativeImage Analysis of Metallurgical Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSVO0033_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam