Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOplatková, Annacs
dc.contributor.authorMalíková, Zuzanacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:28Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:28Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91547
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza marketingové strategie příspěvkové organizace. Tato analýza je zaměřena na veškeré služby, které Městské lázně Vsetín poskytují. V práci je proveden rozbor situační analýzy, na kterou navazuje SWOT analýza. Následně je využita metoda pro získání informací, forma písemného a elektronického dotazování. Výsledky SWOT analýzy a dotazníkového šetření se stanou základem pro navržení marketingové strategie a vypracování následných doporučení pro zkvalitnění nabízených služeb a spokojenosti návštěvníků.cs
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is the analysis of the allowance organization marketing strategy. The analysis is focused on all services the spa in Vsetín provides. At first, an analysis of the situation analysis is conducted and then SWOT analysis is carried out. Sequentially, the thesis describes a process of using a retrieval of information method, in the form of written and electronic inquiry. In conclusion, based on the results of SWOT analysis and the survey via questionnaire, the marketing strategy is designed and subsequent recommendations for quality improvement of offered services and securing satisfaction of visitors are defined.en
dc.format.extent2052820 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingové strategiecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectpříspěvková organizace.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subject, SWOT analysisen
dc.subjectsituation anlysisen
dc.subjectsurvey via questionnaireen
dc.subjectallowance organization.en
dc.titleAnalýza marketingové strategie příspěvkové organizacecs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Strategy in the Allowance Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFojtík, Radekcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAL0037_EKF_B6208_6208R020_01_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam