Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorGalař, Michalcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:44Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:44Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91578
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem práce je navrhnout marketingový mix, který bude lépe odpovídat potřebám stálých zákazníků. Cílem práce je zefektivnit současný marketingový mix podnikové prodejny v Ostravě a celkově pozvednout spokojenost zákazníků s jednotlivými prvky tohoto mixu. Výzkum byl proveden přímo na podnikové prodejně, formou písemného dotazování. Následně byly výsledky výzkumu převedeny do programu SPSS, vyhodnoceny a poté byly sestaveny doporučení prodejně a firmě.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is to design marketing mix that will be focused more on needs of loyal customers. The goal is to make current marketing mix of company outlet in Ostrava more efficient and enhance verall customer satisfaction of various elements of this marketing mix. The research was conducted directly in company outlet by written questionnaire. The results of research were subsequently transferred to SPSS software, evaluated and afterwards, recommendations to the company and outlet were compiled.en
dc.format.extent1510106 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectOstravacs
dc.subjectpodniková prodejnacs
dc.subjectMarketing Mixen
dc.subjectOstravaen
dc.subjectCompany Outleten
dc.titleNávrh marketingového mixu podnikové prodejnycs
dc.title.alternativeThe Designing Marketing Mix of a Company Outleten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGAL0029_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam