Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSikorová, Irenacs
dc.contributor.authorPavlíková, Karolinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:45Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:45Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91583
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na hodnocení kvality služeb z pohledu zákazníka, tedy jak je zákazník spokojen se službami. V úvodní teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se kvality služeb a spokojenosti zákazníka se službami. Další je praktická část, ve které je využito teoretických poznatků z první části k aplikaci na konkrétní podnik. Je hodnocena firma zabývající se prodejem racionální výživy. Hodnocení je provedeno hlavně pomocí metody plánování jakosti QFD – domu jakosti. Pomocí dotazníku rozdaného mezi zákazníky dané firmy jsou zjištěny zásadní požadavky zákazníků na firmu a spokojenost se službami poskytovanými danou firmou.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s work is focused on evaluation of the service quality from a customer perspective, if the customer is satisfied with the service or not. As a introduction, the theoretical part defines, basic terms of service quality and customer satisfaction with a service.As a next step, the practical part uses knowledge obtained in the theoretical part and applies it on specific company. This company is running their business in rational nutrition. Evaluation is carried out mainly by using QFD quality planning method – house of quality. By using a questionnaire distributed among the customers of the evaluated company, their essential requirements and satisfaction with the company is identified.en
dc.format.extent1614977 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalita služebcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectQFDcs
dc.subjectdům jakostics
dc.subjectservice qualityen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectQFDen
dc.subjecthouse of qualityen
dc.titleHodnocení kvality služeb z pohledu zákazníkacs
dc.title.alternativeEvaluation of Service Quality from a Customer Perspectiveen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMaňák, Radimcs
dc.date.accepted2012-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAV0049_EKF_B6208_6208R020_00_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam