Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSobková, Luciecs
dc.contributor.authorDobiáš, Martincs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:46Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:46Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91584
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se věnoval analýze marketingové komunikace sportovního obchodu, jedná se o sportovní obchod HUDYsport. Cílem práce bylo zjistit povědomí o sportovním obchodě a jeho komunikačních prostředcích. V úvodu práce jsem charakterizoval celou společnost a kamenný obchod v Ostravě. V teoretické části jsem vysvětlil základní pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. V rámci metodiky jsem popsal výběrový soubor, postup a zvolenou metodu získávání respondentů, prostřednictvím dotazníku. Zjištěné výsledky jsem vyhodnotil s využitím tabulek a grafů a v rámci návrhů a doporučení popsal, jak efektivně využít sledované komunikační prostředky směrem k zákazníkovi.cs
dc.description.abstractIn my bachelor work I have focused the analysis of sports marketing communications business, it is a sport shop HUDYsport. The aim was to determine awareness of the sport shop and his means of communication. In the introduction I described the entire company and a shop in Ostrava. In the theoretical part, I explained the basic concepts associated with marketing and marketing communications. The methodology I have described the sample, the procedure and chosen method obtaining respondents through a questionnaire. The results I evaluated using tables and graphs in the context of proposals and recommendations describe how to effectively use the observed means of communication towards the customer.en
dc.format.extent8546641 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoskcs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectSportovní obchodcs
dc.subjectAnalýza marketingové komunikacecs
dc.subjectVýběrový souborcs
dc.subjectMarketing Communications, Sports shop, A marketing comunications analysisen
dc.subjectSelective sampleen
dc.titleAnalýza marketingovej komunikácie športového obchodusk
dc.title.alternativeAnalýza marketingové komunikace sportovního obchoducs
dc.title.alternativeA Marketing Communication Analysis of the Sports Storeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePetrová, Michaelacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOB176_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam