Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkovajsa, Adamcs
dc.contributor.authorNavrátilová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:50Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:50Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91594
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou uplatnění marketingu v neziskových organizacích, konkrétně u Národních kulturních památek a archeologických brownfields. Teoretická část práce vymezuje základní problémové oblasti – definuje pojem marketing, marketingový výzkum, marketingová komunikace, marketing služeb, dále pojem nezisková organizace, Národní kulturní památka a v neposlední řadě se zabývá problematikou brownfields. V praktické části je věnována pozornost konkrétním neziskovým organizacím – Památníku Velké Moravy ve Starém Městě u Uherského Hradiště a Slovanskému hradišti Mikulčice. Organizace jsou v práci představeny a je na ně aplikován marketingový postup vedoucí k vymezení a srovnání kvality poskytovaných služeb. Na základě vyhodnocení kvantitativního výzkumu a marketingového prostředí obou neziskových organizací jsou formulovány vlastní návrhy na změny produktové, cenové, distribuční či komunikační strategie organizace a několik vlastních návrhů vhodných k přilákání turistů k méně navštěvovaným a okrajově situovaným archeologickým brownfields.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on the application of marketing in non-profit organizations, specifically the National culture monuments and archaeological brownfields. The theoretical part defines the basic problem areas – it defines a marketing conception, a marketing research, marketing communication, marketing services, further a non-profit organization, the National Culture Monuments and finally it deals with brownfileds. The practical part is devoted to particular non-profit organizations – the Památník Velké Moravy in Staré Město near Uherské Hradiště and the Slovanské hradiště Mikulčice. The organizations are introduced and described using a marketing process leading to the identification and comparison of the quality of their services. Based on the evaluation of quantitative research and marketing environment of both the non-profit organizations, there are formulated some proposals for changes in the product, pricing, distribution and communication strategy of the organization and several suggestions suitable to attract tourists to less visited and peripherally located archaeological brownfields.en
dc.format.extent2916806 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectbrownfieldscs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectveřejné službycs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectbrownfieldsen
dc.subjectnon-profit associationsen
dc.subjectpublic servicesen
dc.titleUplatnění marketingu v oblasti archeologicky významných brownfieldůcs
dc.title.alternativeThe Application of Marketing in Archeologically Significant Brownfieldsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHrabcová, Adélacs
dc.date.accepted2012-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNAV0022_EKF_B6208_6501R006_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam