Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlennerová, Vandacs
dc.contributor.authorMaňásek, Jancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:53Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:53Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91602
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na příspěvkovou organizaci Aquapark Uherské Hradiště s cílem provést analýzu marketingové komunikace tohoto podniku, jenž přispívá k atraktivitě města a obohacuje sportovní i relaxační vyžití v regionu. Teoretická část je věnována problematice marketingu s podrobnějším zaměřením na marketingovou komunikaci. V praktické části je řešena charakteristika podniku prostřednictvím marketingového mixu a je provedena analýza jeho současné marketingové komunikace. Na základě dotazníkového šetření uskutečněného v areálu aquaparku jsou vyvozeny návrhy a doporučení pro efektivnější využití propagačních nástrojů.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on state-funded institution Aquapark Uherské Hradiště. Its aim is to carry out an analysis of marketing communication in this company, which contributes to attractiveness of the town and expands sports and leisure activities in the region. The theoretical part deals with marketing with detailed focus on marketing communication. The practical part characterizes the company through the marketing mix and analyzes its current marketing communication. Proposals and recommendations for more effective usage of promotional tools are based on questionnaire survey which was carried out in the waterpark.en
dc.format.extent1933831 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectaquaparkcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectwaterparken
dc.titleAnalýza marketingové komunikace podniku Aquapark Uherské Hradiště, příspěvková organizacecs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of the Aquapark Uherské Hradiště Company, State-funded Institutionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLednická, Martacs
dc.date.accepted2012-06-13cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAN0007_EKF_B6208_6501R006_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam