Show simple item record

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorSlavíková, Alžbětacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:55Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:55Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91603
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractHlavním cílem práce byla analýza podpory prodeje v drogeriích s primárním zaměřením na POP materiály. Z drogerií, které se vyskytují na českém trhu, byly vybrány 4 nejúspěšnější a nejdominantnější drogerie. Mezi tyto drogerie patří Dm drogerie markt, Rossmann, Schlecker a Teta. Metodou,která sloužila ke sběru dat, bylo pozorování. Toto pozorování probíhalo v prodejnách jednotlivých drogerií v Ostravě a ve Zlínském kraji.cs
dc.description.abstractThe main objective was to analyze sales support in drugstores with a primary focus on POP materials. From drugstores, occurring on the Czech market have been selected four most successful and dominant drugstore. Between those belong drugstore Dm markt drugstore, Rossmann, Schlecker and Teta. Method that was used to collect the data was observation. The observation took place in various drugstores in Ostrava and in the Zlín region.en
dc.format.extent5306701 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectkomunikace v místě prodejecs
dc.subjectPOP prostředkycs
dc.subjectdrogeriecs
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectcomunication in the point of saleen
dc.subjectPOP meansen
dc.subjectdrugstoreen
dc.titleAnalýza podpory prodeje v drogeriíchcs
dc.title.alternativeSales Promotion Analysis in Drugstoresen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSLA0022_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record