Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRománek, Jiřícs
dc.contributor.authorBílková, Lenkacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:37:56Z
dc.date.available2012-07-11T07:37:56Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91605
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na síťový marketing, neboli Multilevel. Síťový marketing všeobecně, v ČR a také konkrétně ve společnosti OVB Allfinanz a.s., kde jsem v rámci studia vykonávala praxi. Spousta podnětů z praxe je zachycena v praktické části. Cíl bakalářské práce jsou dostatečně rozlišit a dostat do podvědomí lidí zásadní rozdíly mezi síťovým marketingem a pyramidovými společnostmi. Zaměřit se na motivací lidí a recruting nových spolupracovníků. Jakým způsobem lze motivovat lidi prostřednictvím Maslowovy pyramidy. Dalším cílem je vytvořit komunikační plán jakožto určitý druh marketingové strategie pro rozšíření klientské základny, nových spolupracovníků a zviditelnit také kancelářské prostory, aby je lidé začali vnímat jako místo, kde se jim dostane finančního a majetkového poradenství včetně veškerého a dlouhodobého servisu. Cílem také je sledovat tento komunikační plán a jeho využití v praxi.cs
dc.description.abstractThesis is focused on mutilevel marketing. Multilevel marketing in Czech Republic, namely focused on OVB Allfinanz company. The job I did during the studies. Point of the thesis to to show the main difference between multilevel marketing and the „pyramidal" companies. I wanted to show importance of the motivation, recruiting, communications plan and marketing strategy. The objective was to improve and propagate new offices for helping people recognize company’s objectives.en
dc.format.extent2897708 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSíťový marketing, Maslowova pyramida, tvorba firmy, motivace spolupracovníkacs
dc.subjectNetwork marketing, Maslow’s pyramid, company establishing, motivation of coworkeren
dc.titleSíťový marketingcs
dc.title.alternativeMulti-level Marketingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLambertová, Evacs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchInformační a znalostní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIM399_EKF_B6209_6209R014_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam