Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorSkyba, Jancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:03Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:03Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91624
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je navrhnout efektivní marketingovou komunikaci penzionu s ohledem na omezené finanční prostředky a preference hostů. K dosažení cíle bylo nutné charakterizovat prostředí penzionu, vymezit teoretická východiska marketingové komunikace a na základě stanovené metodiky provést analýzu komunikační strategie. K získání potřebných dat byl realizován výzkum v podobě osobního a elektronického dotazování. Získaná data byla poté použita k vytvoření vhodné marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractMain goal of this thesis is to design effective marketing communication for a guesthouse with regard to its limited funds and guests preferences. It was necessary to describe surroundings of the guesthouse to define theoretical base of marketing communication and to analyze communication strategy according to specified methodics. In order to gain relevant data this research was realized in form of personal and electronic questionnaire. Acquired data were afterwards used to create suitable marketing communication.en
dc.format.extent5846651 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpenzioncs
dc.subjectvinařstvícs
dc.subjectubytovánícs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectguesthouseen
dc.subjectwineryen
dc.subjectaccommodationen
dc.subjectservicesen
dc.titleNávrh marketingové komunikace penzionucs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Communication for Guesthouseen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKauerová, Lenkacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKY0011_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam