Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorLapišová, Barboracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:06Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:06Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91634
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem této práce jsou Důvody zániku televize Z1 na českém mediálním trhu. Práce je rozdělena do tří hlavních oddílů. V první části se věnuji médiím, mediálnímu podniku a specifikům mediálního podnikání. V první části se zároveň zabývám ještě nástupem televize Z1 na český mediální trh. Druhá část je zaměřena prakticky. Jsou zde uvedeny hlavní důvody, proč televize Z1 ukončila vysílání. Rozebírám zde mimo jiné to, že o reklamní čas v Z1 neměli inzerenti zájem, a v důsledku toho tento mediální podnik neměl šanci dosáhnout zisku. V třetí části je dané téma zpracováno do čtyř žurnalistických žánrů.cs
dc.description.abstractThe theme of this work is Reasons for Termination of Television Z1 on Czech Medial’s market. The work is divided into three main sections. The first part deals with media, media market and the specifics of the media business. The first part is also still dealing with how did television Z1 came to Czech medial’s market. The second part is practical. There are the main reasons for television Z1 stopped broadcasting. I analyze, among other things, that advertisers was not interested the advertising time in the television Z1. Cause of it this media company had no chance to make a profit. In the third part the topic is treated in four journalistic genres.en
dc.format.extent2863508 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKlíčová slova: České Radiokomunikacecs
dc.subjectČeský telekomunikační úřadcs
dc.subjectJ&Tcs
dc.subjectMédiacs
dc.subjectMediální trhcs
dc.subjectPodnikcs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectRRTVcs
dc.subjectZ1cs
dc.subjectKey words: České Radiokomunikaceen
dc.subjectČeský telekomunikační úřaden
dc.subjectJ &Ten
dc.subjectMedia, Media Market, Company, Advertisingen
dc.subjectRRTVen
dc.subjectZ1en
dc.titleDůvody zániku televize Z1 na českém mediálním trhucs
dc.title.alternativeReasons for Termination of Television Z1 on Czech Medial ´s Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŽáček, Mojmírcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLAP0010_EKF_B6202_7202R020_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam