Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorMinolová, Helencs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:13Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:13Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91650
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebního chování dětí a marketingu na ně zaměřeného. Teoretická část popisuje jednak specifika spotřebního chování dětí, kde je postupně rozebírána výjimečnost dětských spotřebitelů, čili to, v čem je jejich spotřební chování odlišné od chování dospělých. Stručně nás seznamuje s důvody, proč na dětského spotřebitele cílit marketingové aktivity. Není opomenuta otázka legislativy a etiky reklamy. Následně jsou všeobecně charakterizovány jednotlivé faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů, přičemž je kladen důraz na vliv jednotlivých fatorů na chování spotřebitele dětského. V praktické části byl proveden výzkum mezi dětmi na nižším stupni ZŠ. Výzkum se snaží zachytit, jaké jsou postoje děti, coby spotřebitelů k nakupování, které faktory je dokáží v nákupu ovlivnit, jakým způsobem dokáží hospodařit se svými financemi. Výzkumem je tak vyhodnocena spotřebitelská samostatnost dětí a jejich vliv na rodinné nákupy. Cílem práce je popsat a posoudit problematiku marketingu zaměřeného na děti s ohledem na jejich spotřební zvyklosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on children market behaviour and on the marketing strategies with chikdren as a target market. The theoretical part consists of description of the childrens' consumer behaviour, where will be analyzed the uniqueness of the child as a customer, in other words, how does the childs' consumer behaviour vary from the adult customer. This thesis will apprise us some reasons why to focus on this specific target group with marketing activities. The advertisement ethics and legislative will not be ommited. Afterwards will be characterised particular factors, which may affect customers behaviour, primarily the factors significant for the child customer. In the practical part will be described the research, which proceeded on the elementary school. The research tried to explore children's consumer mindset, relevant marketing factors and their financial abilities. The research evaluates their independency as same as their influence on family shopping. The purpose of this thesis is to describe and evaluate the child marketing issue considering their market customs.en
dc.format.extent2465256 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectděti, spotřebitel, marketing, reklama, chování, rozhodovací proces, výzkum, peníze, segmentace, etikacs
dc.subjectchildren, customer, marketing, advertisement, decision process, research, money, segmentation, ethicsen
dc.titleMarketing zaměřený na dětského spotřebitelecs
dc.title.alternativeMarketing Focused on Kids Costumersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCváček, Miloslavcs
dc.date.accepted2012-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIN138_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam