Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJakubšová, Zlatavacs
dc.contributor.authorCidlíková, Barboracs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:14Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:14Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91654
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractNázev bakalářské práce zní, Marketing a management sportovního klubu TJ Sokol Frýdek-Místek. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Část první se zabývá základními teoretickými pojmy, které představují uvedení do dané problematiky zadaného tématu. Autor vytváří teoretický model tohoto tématu obecným vysvětlením a objasněním problematiky, která úzce souvisí s vlastním výzkumným šetřením. Dále je čtenář této práce obeznámen s teoretickým vysvětlením metod a technik výzkumu, které byly požity k dosažení cíle bakalářské práce. Cílem bakalářské práce je analýza marketingu a managementu sportovního klubu TJ Sokol F-M. Vlastní výzkumné šetření navazuje na teoretickou část práce. Tato druhá část seznamuje čtenáře s problematikou a charakteristikou zkoumané sportovní organizace a prezentuje stanovené východiska a strategie pro organizaci TJ Sokol Frýdek-Místek.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is entitled Marketing and Management of TJ Sokol Frýdek-Místek Sports Club. The bachelor thesis is divided into two parts. The first one deals with theoretical terms that represent introduction into the subject matter. Author creates a theoretical model of this topic using general explanation and clarification of the problems closely related to the survey. Furthermore, the reader is informed about the theoretical explanation regarding the survey methods a techniques used to achieve the goal of this bachelor thesis. The aim of the thesis is an analysis of marketing and management of TJ Sokol FM sports club. Theoretical part is followed by a survey. This second part introduces the subject matter and characteristics of the examined sports organisation and presents determined basis and strategies for the TJ Sokol Frýdek-Místek organisation.en
dc.format61, [41] l. : il.cs
dc.format.extent4628489 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmanagement, marketing, volejbal, analýzacs
dc.subjectmanagement, marketing, voleyball, analysisen
dc.titleMarketing a management sportovního klubu TJ Sokol Frýdek-Místekcs
dc.title.alternativeMarketing and Management Sports Club TJ Sokol Frýdek-Místeken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDamek, Jancs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCID0008_EKF_B6208_6208R101_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam