Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNěmec, Radekcs
dc.contributor.authorKrček, Vladimírcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:16Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:16Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91655
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV dnešní době je internet plnohodnotnou součástí našeho života. Skrz něj nakupujeme, vyhledáme zábavu, sledujeme filmy, posloucháme hudbu, ale také hledáme firmy, které nám provedou určitý druh práce. Lidé pak nejčastěji procházejí jen několik prvních odkazů ve výsledcích vyhledávání. Z tohoto důvodu je důležité mít svou společnost mezi nimi. A právě to je cílem této bakalářské práce, tedy optimalizovat webové stránky pokrývačské firmy René Švancara tak, aby se ve výpisu vyhledávání zobrazovaly na prvních příčkách. Úvodní část práce teoreticky popisuje metodiku SEO (Search Engine Optimization), a to jak její povolené, tak i zakázané techniky. V druhé části je výchozí prezentace spolu s nejbližší konkurencí podrobena analýze. V poslední části jsou pak navrženy konkrétní změny, včetně rozšíření textové části webu s využitím klíčových slov.cs
dc.description.abstractInternet has become an integral part of our everyday lives: we shop on it, look for entertainment, watch films, listen to music and also search for companies that are able to provide the service we need. When doing so, people usually go through only a few first links found by the search engine, which makes it extremely important for a company to have their link on the highest place possible. The aim of this bachelor thesis is to optimize the website of René Švancara’s roofing company so that it would appear among the top links. The first part of the thesis is concerned with a theoretical description of SEO (Search Engine Optimization) methodology, be it permitted techniques, or not. In the second part, the initial presentation, as well as the presentations of rival companies, are analyzed. The last part of the thesis suggests specific changes necessary for improvement, including the extension of textual part of the website and making use of key words.en
dc.format.extent2208739 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternet, Firemní prezentace, Webová stránka, SEO, Search Engine Optimization, Klíčová slova, Katalog, Fulltextový vyhledávač, Validita, Konverze, Zpětný odkaz, Zdrojový kód, Optimalizace, SERP, Návštěvnostcs
dc.subjectInternet, company presentation, website, SEO, Search Engine Optimization, key words, catalogue, fulltext search engine, validity, conversion, backlink, source code, optimization, SERP, visitorsen
dc.titleNávrh zvýšení efektivity webové prezentace pokrývačské firmycs
dc.title.alternativeThe Proposal of a Roofing Company's Web Presentation Efficiency Improvementen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeČermák, Ondřejcs
dc.date.accepted2012-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRC104_EKF_B6209_6209R025_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam