Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKonečný, Filipcs
dc.contributor.authorŠindlerová, Vendulacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:24Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:24Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91678
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků se službami bankovních institucí, přesněji řečeno bankovních účtů pro studenty. Jako základní bankovní instituce pro tento výzkum byla zvolena Česká spořitelna, která nabízí studentům Osobní účet ČS Student, Komerční banka s nabídkou Studentského účtu G2.2 KB a Československá obchodní banka se studentským kontem Plus ČSOB. Tyto tři zvolené banky jsou považovány za stěžejní, z důvodu, že jsou nejznámější, nejoblíbenější a převážná většina lidí vlastní své účty právě u nich. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou spokojeni studenti jednotlivých bankovních institucí a která z těchto bank je celkově nejlepší. Dalším cílem je zjistit kvalitu jednotlivých nabízených služeb a spokojenost dílčích faktorů. Metodikou pro tento výzkum bylo zvoleno dotazníkové šetření. Cíl bakalářské práce byl splněn. Klienti bank jsou celkově spokojeni a bankovní instituce mohou být v tom případě také.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on banking services consumer satisfaction, particularly on the bank accounts for students. Česká spořitelna with student personal account ČS Student, Komerční banka with student account G2.2 KB and Československá obchodní banka with student account Plus ČSOB were selected for this research. These three banks are considered to be fundamental, because they are well-known, most popular and many people own their account there. The aim of this thesis is to find whether students are satisfied with the individual banking institutions and which of these banks is the best. Another aim is to determine the quality of the services and satisfaction sub-factors. Methody for this research was a survy. Thesis was met. Clients are satisfied with banks and banking institutions may be in that case as well.en
dc.format.extent2711720 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectqualityen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectserviceen
dc.subjectsurvayen
dc.subjectqustenionnaireen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků se službami bankovních institucícs
dc.title.alternativeCustomers Satisfaction Analysis of Banking Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChmelová, Luciecs
dc.date.accepted2012-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIN0010_EKF_B6208_6208R020_00_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam