Show simple item record

dc.contributor.advisorVeličková, Luciecs
dc.contributor.authorKonečný, Jiřícs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:32Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:32Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91707
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce s názvem „Proces reklamací a stížností v energetickém průmyslu“ pojednává o celém procesu reklamací a stížností, tzn. o přijetí reklamace nebo stížnosti, jejich zpracování, řešení a ukončení. Práce je vztažena na společnost RWE. V práci se také zabývám srovnáním počtu reklamací a stížností v letech 2010 a 2011, vysvětluji, jak vznikají náklady v procesu reklamací, popisuju, co to jsou chybně zadané reklamace a k čemu ve společnosti RWE používají complaint monitoring. Poté navrhuji možná opatření, která přispějí k optimalizaci celého procesu.cs
dc.description.abstractThe submitted thesis entitled "Process of claims and complaint in the Energy Industry" deals with the whole process of claims and complaints; it means the receipt of the claim or complaint, processing, solution and conclusion. The work is related to RWE Company. The thesis is also concerned with comparing the number of claims and complaints in 2010 and 2011, explaining how the costs incurred in the process claims, describes what does it mean incorrectly entered claim and what for RWE uses complaint monitoring. Then I suggest courses of action that will help optimize the entire process.en
dc.format.extent3336970 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectproces, reklamace, stížnosti, RWE, complaint monitoring, complaint management, energetický průmysl, spokojenost, zákazníkcs
dc.subjectprocess, claim, complaint, RWE, complaint monitoring, complaint managenet, energy industry, satisfaction, customeren
dc.titleProces reklamací a stížností v energetickém průmyslucs
dc.title.alternativeProcess of Claims and Complaints in the Energy Industryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMaňák, Radimcs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKON587_EKF_B6208_6208R020_00_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record