Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorGawelczyková, Michalacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:53Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:53Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91765
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zohlednit veškeré aspekty týkající se podnikatelské etiky a zaměřit se na etické kodexy vybraných mediálních firem působících v České republice. V druhé kapitole jsou vysvětleny základní klíčové pojmy zabývající se etikou obecně a hned po nich následuje podnikatelská etika a její vývoj u nás a ve světě. Druhá kapitola je zakončena problematikou současných etických výzev, které jsou důležitou součástí života každého z nás. Třetí kapitola je věnována rozboru etických kodexů, interních pravidel, a porušení Kodexu České televize a Etického kodexu novináře. Poslední část této práce tvoří závěr, ve kterém jsou shrnuty veškeré zjištěné informace.cs
dc.description.abstractThe target of this bachelor thesis is to consider all aspects of business ethics and focus on the ethical codes of the selected media companies located in the Czech Republic. The second chapter explains the keywords dealing with ethics in general and immediately followed business ethics and its development in our country and the world. The second chapter ends with problems of contemporary ethical challenges that are an important part of everyone´s life. Chapter three is devoted to the analysis of codes of ethics, internal rules and violations of the Code of Ethics of the Czech Television and Ethics code of journalism. The last part of the thesis is the conclusion which summarizes all of information identified.en
dc.format.extent2013712 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectetikacs
dc.subjectpodnikatelská etikacs
dc.subjectetický kodexcs
dc.subjectethicsen
dc.subjectbusiness ethicsen
dc.subjectcodes of ethicsen
dc.titlePodnikatelská etika a její aplikace v mediální firměcs
dc.title.alternativeBusiness Ethics and its Application in a Media Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠuláková, Ivanacs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGAW0008_EKF_B6202_7202R020_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam