Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorSalvová, Hanacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:54Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:54Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91768
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnocení využívání nástrojů marketingového mixu Obchodní akademie a VOŠS Ostrava. Teoretická část práce charakterizuje obecnou rovinu marketingového mixu služeb a marketingu ve školství. Charakteristika školy poté přibližuje konkrétní nabídku školy a zabývá se její tržní pozicí. Dále je zpracována metodika marketingového výzkumu, která sestavuje plán jednotlivých činností vlastního výzkumu. Výzkum byl proveden mezi studenty Obchodní akademie, metodou písemného dotazování prostřednictvím tištěných dotazníků. Samotná analytická část interpretuje výsledky provedeného výzkumu, slovní hodnocení je zde doplněno vhodnou grafikou a je podkladem pro kapitolu návrhů a doporučení k marketingovému mixu školy. Navržená opatření mohou vést ke zlepšení tržního postavení školy a spokojenosti studentů.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor work is to examine the usage of marketing mix's instruments in the Obchodní akademie a VOŠS Ostrava. This paper first gives a brief literature overview of the marketing mix of services and marketing of educational institutions. The second part introduces the school's characteristic and its current position on the market. The third chapter deals with the methodology of marketing research and describes the individual steps of the preparation. To collect primary data, questionnaires were distributed among a random sample of students. The fourth section summarizes the results, discusses the main findings and is accompanied with various charts and graphs to simplify the reader's interpretation. Lastly, the concluding chapter suggests possible improvements to enhance school's position on the market and to increase the students' satisfaction.en
dc.format.extent2635801 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectObchodní akademie a VOŠS Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjecteducationen
dc.subjectObchodní akademie a VOŠS Ostravaen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza marketingového mixu střední školycs
dc.title.alternativeThe Analysis of Marketing Mix at the Secondary Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMolitorová, Hanacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAL0021_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record