Show simple item record

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorRatajová, Michaelacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:56Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:56Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91774
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je analýza marketingového mixu cateringové společnosti. Danou společností je firma Catering Morava. Za cíl práce jsem si stanovila zjistit, jak jednotlivé prvky marketingového mixu působí na poptávku po službách cateringové společnosti ze strany zákazníků střední společenské vrstvy. Jejich názory na catering jsem získala pomocí dotazníkového šetření. V analýze jsem využila také testu cenové citlivosti. Výsledky analýzy a výzkumu mi dopomohly k určení návrhů na budoucí zlepšení marketingového mixu společnosti Catering Morava.cs
dc.description.abstractSubject of my bachelor thesis is marketing mix analysis of the catering company. The company is the firm Catering Morava. For target work I set out to find out how the various elements of the marketing mix affects the demand for services catering company from customers middle social class. Their views on the catering I gained through the survey. In the analysis I used the test of price sensitivity. The results of analysis and research helped me to identify proposals for future improvement of the marketing mix Catering Morava.en
dc.format.extent4950562 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mix, catering, cateringová společnost, produkt, cena, marketingová komunikacecs
dc.subjectmarketing mix, catering, catering company, product, price, promotionen
dc.titleAnalýza marketingového mixu cateringové společnostics
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Catering Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRAT0006_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record