Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorVašinová, Šárkacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:57Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:57Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91778
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractPro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Analýza marketingové komunikace bowlingu, Bakalářská práce byla zaměřena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývala popisem marketingové komunikace celkově, obecnou charakteristikou bowlingu a také charakteristikou přímo zaměřenou na bowling Megas. Praktická část popisuje samotný průběh marketingového výzkumu a dále se zabývá rozborem dat, které byly získány z dotazníku. Cílem této práce bylo analyzovat nynější postoj zákazníků k marketingové komunikaci bowlingu. Analýzou výsledků byly zjištěny různé nedostatky, ale také přednosti marketingové komunikace. Následně byly navrženy různá doporučení na zlepšení marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractFor my bachelor thesis I chose the subject of analysis of marketing communications bowling thesis was focused on theoretical and practical part. The theoretical part dealt with a description of the overall marketing communications, a general characteristic feature of bowling and bowling directly focused on Megas. The practical part describes the conduct of marketing research and deals with the analysis of data obtained from a questionnaire. The aim of this study was to analyze the current attitude of customers to marketing communications bowling. The analysis results were found various shortcomings, but also the advantages of marketing communication. Consequently, various recommendations were designed to improve marketing communications.en
dc.format.extent3884268 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza marketingové komunikace bowlingucs
dc.subjectbowling Megascs
dc.subjectcharakteristika společnosti bowlingu Megascs
dc.subjectAnalysis of marketing communications bowlingen
dc.subjectbowling Megasen
dc.subjectMegas characteristics of bowling.en
dc.titleAnalýza marketingové komunikace bowlingucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Bowling Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2012-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAS0015_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam