Show simple item record

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorKozák, Lukášcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:38:58Z
dc.date.available2012-07-11T07:38:58Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91780
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá průzkumem vybraných fitness center na území města Ostravy. Výzkum se uskutečnil prostřednictvím metody Mystery Shopping. Výsledky provedené analýzy sloužily jako podklad pro porovnání kvality služeb v jednotlivých fitness centrech. Cílem práce bylo sestavit přehled nejlepších fitness center na území města Ostravy a navrhnout doporučení pro zkvalitnění služeb v předem vybraném fitness centru.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with the exploration of selected fitness centres in the territory of the city of Ostrava. The research is carried out via the methods of Mystery Shopping. The results of this analysis served as the basis for the comparison of the quality of services in individual fitness centres. The aim of the work was to draw up an overview of the best fitness center in the territory of the city of Ostrava and propose recommendations for the improvement of services in previously selected fitness center.en
dc.format.extent2287377 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMystery Shoppingcs
dc.subjectfitness centrumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectfitness center, analysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu fitness centercs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on the Fitness Centre Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2012-06-08cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOZ0035_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record