Show simple item record

dc.contributor.advisorKyzeková, Janacs
dc.contributor.authorKudělka, Michalcs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:39:03Z
dc.date.available2012-07-11T07:39:03Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91794
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractV této práci byla analyzována marketingová komunikace obce Čeladná. Byla zpracována teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a charakteritika obce Čeladná. Výzkum proběhl formou datzníkového šetření. Při výzkumu bylo zjištěno, že obyvatelé obce z různých věkových skupin používají různé marketingové komunikační prostředky.cs
dc.description.abstractMarketing communication of municipality of Čeladná was analysed in this bachalor thesis. There are a basic marketing communication theory and a characteristic of the municipality of Čeladná. Questinnaire was used in primary data research. Result showed that different aged inhabitant use different marketing communication forms.en
dc.format.extent3246017 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace obcecs
dc.subjectkomunikace obcecs
dc.subjectkomunikační mix obcecs
dc.subjectcharakteristika obcecs
dc.subjectcharakteristika obce Čeladnács
dc.subjectmunicipality marketing communicationen
dc.subjectmunicipality communicationen
dc.subjectcharacteristic of municipalityen
dc.subjectcharacteristic of municipality od Čeladnáen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace obcecs
dc.title.alternativeAnalysis of Municipal Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2012-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUD0014_EKF_B6208_6208R062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record