Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorIlčíková, Ingridcs
dc.contributor.authorHorná, Janacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:39:07Z
dc.date.available2012-07-11T07:39:07Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91802
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem znalostí lidí o památce UNESCO v Kroměříži. Zaměřuje se především na průzkum mimo Kroměříž ve městech Valašské Meziříčí, Olomouc, Brno, Zlín, Praha, Ústí nad Labem, Jihlava, Karlovy Vary a Uherské Hradiště. Zkoumá, co o kulturní památce lidé vědí a jestli už ji navštívili. Pokud ano, zda by ještě chtěli přijet a co by zde očekávali. Jako podkladový materiál pro zkoumání dané problematiky využívá dotazníkové šetření zabývající se znalostmi Arcibiskupského zámku a zahrad v Kroměříži. Závěr práce přináší nové možnosti, pomocí nichž lze navrhnout opatření, které by zvýšilo povědomí a návštěvnost o Arcibiskupském zámku a zahradách mimo Kroměříž.cs
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis deals with marketing research of people’s knowledge of the UNESCO sight in Kroměříž. It is focused, above all, on the research outside Kroměříž, in towns Valašské Meziříčí, Olomouc, Brno, Zlín, Praha, Ústí nad Labem, Jihlava, Karlovy Vary and Uherské Hradiště. It investigates what people know about the sight and whether they have already visited it. If yes, whether they want to come again and what would they expect there. The method of research questionnaire was chosen as a basic source for this issue investigation; the questionnaire deals with people’s knowledge of the Archiepiscopal Castle and Gardens in Kroměříž. The conclusion brings new possibilities of suggesting ideas to raise the awareness and attendance of Archiepiscopal Castle and Gardens outside Kroměříž.en
dc.format.extent3838553 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectzámek a zahrady v Kroměřížics
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectUNESCO.cs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectresearch questionnaireen
dc.subjectthe castle and gardens in Kroměřížen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectUNESCO.en
dc.titleMarketingový průzkum znalostí o památce UNESCO v Kroměřížics
dc.title.alternativeMarketing Research of Knowledge about the UNESCO Sight in Kroměřížen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHrabcová, Adélacs
dc.date.accepted2012-06-14cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR655_EKF_B6208_6501R006_02_2012
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam